EN
  • Hívjon minket
    +36 30 222-0368

  • Írjon nekünk
    info@sterlingconsulting.hu

Képzés és tanácsadás

A kommunikáció célja az, hogy egyértelműen és meggyőzően adjuk át az üzenetet másoknak. A mai kiélezett üzleti versenykörnyezetben alapvető fontosságú, hogy előnyhöz jussunk a versenytársakkal szemben.


A kommunikációs készségek kulcsfontosságú szerepet játszanak az értékesítésben, mert az értékesítési szakembereknek gondoskodniuk kell arról, hogy az ügyfelek tisztában legyenek a termékekkel és szolgáltatásokkal, amiket ajánlanak a számukra. Bármelyik sikeres értékesítési vezető megmondhatja, hogy a kommunikáció jelentős szerepet játszik a termelékenység és hatékonyság sikeres növelésében.






Vezetői tréning és a munkatársak fejlesztése

.

Ki a jó vezető? A válaszok nagyon eltérőek lehetnek, attól függően, hogy kit kérdezünk meg, de vannak olyan tulajdonságok, amelyekkel mindenki egyetért, beleértve a személyiségi jegyeket és a megszerzett képességeket. Az általunk kínált vezetői tréning segít abban, hogy a vezetők a legtöbbet hozzák ki magukból a hatékony vezetői képességekkel, például a csapatépítés, stratégiai tervezés, időgazdálkodás, döntéshozatal, problémamegoldás, tárgyalás, kommunikáció és motiváció területein.
.

Értékesítési és kommunikációs tréning

.

A tréning során az Ön értékesítési csapata megtanulja:

.

■ a hatékony értékesítés folyamatát lépésről lépésre,

■ hatékony és stabil ügyfélkapcsolatok építését,

■ a hatékony értékesítéshez szükséges kommunikációs és tárgyalási technikákat,

■ hogyan lehet magabiztosabb,

■ hogyan fokozza a meggyőzőerejét,

■ az ellenvetések és kifogások kezelését,

■ a meggyőző telefonos kommunikációt.

.

Az üzlet is színház

Kommunikációs és motivációs képzések Orosz Ákos színművésszel.
 

A színészi hivatás rendkívül sokrétű felkészültséget igényel. Rengeteg olyan területet érint, ami az üzleti élet különböző szegmenseiben is kiválóan hasznosítható. Ilyen például a kommunikáció, a prezentáció, a váratlan helyzetek kezelése, az improvizáció, vagy akár a jó időzítés és megfelelő felkészülés a maximális teljesítmény elérése érdekében.

.

 

Ezen kívül a különböző koncentrációs gyakorlatok, memorizációs gyakorlatok, csapatépítéssel kapcsolatos közösségi játékok és természetesen a különböző élethelyzetek, karakterek modellezése is helyet kap egy színész eszköztárában.

Orosz Ákos, a Vígszínház gyakorló színészeként, nemzetközi és magyar workshopok, továbbképzések állandó résztvevőjeként  (CITIBANK)  (Bankárképző a Maladype színház tagjaként) a magyar tanácsadói piacon szokatlan, újszerű nézőpontból segíti a Sterling Consulting ügyfeleinek fejlődését.

.

Szervezeti fejlesztés

.

Manapság az állandóan változó piaci igények és körülmények folyamatos szervezeti fejlesztést igényelnek. A szervezeti fejlesztés célja a szervezet erőforrásainak felhasználása a szervezetben tevékenykedő emberek tudásának és hatékonyságának növelésére. A szervezeti fejlesztés folyamata azonosítja a vállalati működés azon területeit, ahol változásra van szükség, viszont a szükséges változások beazonosítása még nem garancia a sikerre. Egy rosszul megtervezett szervezetfejlesztési folyamat átláthatatlanná teheti a rendszert ezzel akadályozva a munkatársakat a hatékony munkavégzésben. Szakértőink ennek a folyamatnak a pontos megtervezésében és kivitelezésében nyújtanak önnek segítséget. Minden szükségletet elemzünk, és azok lehetséges pozitív és negatív hatásait egy változáskezelési tervbe foglaljuk. A terv meghatározza, hogy a változások konkrétan milyen módon fogják javítani a cég működését, kikre lesznek hatással a változások, és hogyan lehet bevezetni a szervezeti működésbe.

.

Mérnöki, üzletviteli tanácsadás:

.

■ Vállalatirányítás
■ Vállalati stratégia
■ Üzemeltetési menedzsment
■ Beszerzési és beszállítói lánc
■ Acélgyártás
■ Távvezeték építése
■ Erőművek építése
.

Értékesítés fejlesztés

.

Az értékesítés szempontjából az értékesítés fejlesztése annak a folyamatnak a kialakítását jelenti, amelynek keretében az értékesítési csapat eljuttatja a termékeket, és szolgáltatásokat az ügyfelekhez. Az értékesítés fejlesztése keretében megvizsgáljuk azt, hogy az értékesítők milyen hatékonysággal használják a rendelkezésre álló forrásokat, (infrastruktúra, marketing anyagok, értékesítési stratégiák), hogy hogyan kommunikálnak és hogy eladás után hogyan tarják a kapcsolatot az ügyfelekkel. Miért is fontos ez? Azért mert ha értékesítésről beszélünk, akkor valóban értékesítsünk, és ne csupán eladjunk, hiszen a megvásárolt áru átadásával még nem ér véget az értékesítési folyamat. Az ügyfél helyzetének, igényeinek folyamatos nyomon követése lehetőséget nyújt az új eladási lehetőségek feltárására, ami a vállalat hosszú távú működésének alappillére. Értékesítés fejlesztési módszerünk segít fejleszteni és finomítani az ügyfeleket célzó értékesítési stratégiát, ami hozzájárul az értékesítési csapatának hatékony működéséhez.

.

Coaching – személyre szabott tanácsadás

.

A felsővezetők fejlesztése kritikus tényező minden szervezetben. A Coaching hasznos módja a képességek és készségek fejlesztésének, és a teljesítmény javításának. Abban is segíthet, hogy a problémákra, és kihívásokra megoldást találjunk, még mielőtt nagyobb horderejű problémákká nőnének. A Coaching találkozó általában beszélgetés formájában zajlik a Coach és az ügyfél között. Néhány szervezetben a Coaching-ra még mindig korrekciós eszközként tekintenek, amit csak akkor használnak, amikor valahol már hiba történt. Sok vállalatnál azonban a Coaching-ot olyan pozitív és igazolt módszerként tartják számon, amely támogatja a szervezet jövőbeli vezetőinek fejlődését azáltal, hogy:
.
■ Felruházza a vezetőket a szükséges tudással, képességekkel és felelősségvállalásra ösztönzi őket.
■ Segít meghatározni a problémák megoldását.
■ Javítja az együttműködést, és a kapcsolattartást a szervezeten belül.
■ Segíti a vezetőket a motiváláshoz szükséges képességek elsajátításában.
■ Eszköztárat kínál a vezetők számára, hogy saját döntéseket hozzanak, és lépéseket tegyenek.
■ Magasabb teljesítményt, motivációt, és munkahelyi elégedettséget eredményez.
■ Érezteti a vezetőkkel, hogy értékesek és ezáltal növeli magabiztosságukat.
■ Támogatást nyújt az átalakításhoz és az újraszervezéshez.

.

360 fokos visszajelzés

.

A 360 fokos visszajelzés hatékony módja annak, hogy segítsük a vezetőket abban, hogy jobban átlássák, és fel tudják mérni a csapatuk hatékonyságát az ügyfelekkel és a szervezeten belül folytatott kommunikációban és kapcsolattartásban.

Igényelje személyes konzultációját: