Manapság a vendéglátásban nem lehet eléggé hangsúlyozni az alkalmazottak képzésének és fejlesztésének fontosságát, mivel minden munkakör végső célja az, hogy a vendégek elégedettek legyenek. A szervezeten belül minden egyes alkalmazott a takarítószemélyzettől kezdve a vezetőkig hatással van a vendégek elégedettségére.
A folyamatoptimalizálás, és szervezetfejlesztés területén szerzett széleskörű tapasztalataink segítik az ügyfeleinket a maximális teljesítmény, az ügyfél elégedettség és a legmagasabb költséghatékonyság elérésében.
A vendéglátóiparon belül szakértőink szakterülete a hotelek és éttermek folyamatainak optimalizálása, a munkatársak kommunikációs és értékesítési hatékonyságának növelése valamint a vállalkozás jövedelmezőségének növelése.
• Vendéglátás protokoll
• Üzleti kommunikáció
• Recepciós képzés
• Upselling képzés
• Mystery Guest
• Tervezés és Folyamatjavítás ( Facility and design)