EN
  • Hívjon minket
    +36 30 222-0368

  • Írjon nekünk
    info@sterlingconsulting.hu

Vendéglátásmenedzsment


Manapság a vendéglátásban nem lehet eléggé hangsúlyozni az alkalmazottak képzésének és fejlesztésének fontosságát, mivel minden munkakör végső célja az, hogy a vendégek elégedettek legyenek. A szervezeten belül minden egyes alkalmazott a takarítószemélyzettől kezdve a vezetőkig hatással van a vendégek elégedettségére.

A folyamatoptimalizálás, és szervezetfejlesztés területén szerzett széleskörű tapasztalataink segítik az ügyfeleinket a maximális teljesítmény, az ügyfél elégedettség és a legmagasabb költséghatékonyság elérésében.

A vendéglátóiparon belül szakértőink szakterülete a hotelek és éttermek folyamatainak optimalizálása, a munkatársak kommunikációs és értékesítési hatékonyságának növelése valamint a vállalkozás jövedelmezőségének növelése.


• Vendéglátás protokoll
• Üzleti kommunikáció
• Recepciós képzés
• Upselling képzés
• Mystery Guest
• Tervezés és Folyamatjavítás ( Facility and design)





.
.

Optimalizált szervízfolyamatok
Vendéglátás és upselling






Igényelje közvetlenül személyes konzultációját: